T3 Aire 360 vs. Dyson Airwrap: Quina eina d’estil de pèl tot en un és millor?
Els editors de PureWow seleccionen tots els elements que apareixen en aquesta pàgina i alguns articles ens poden donar. A més, PureWow pot obtenir una compensació mitjançant enllaços d’afiliació dins de la història. Tots els preus són precisos a la data de la publicació. Podeu obtenir més informació sobre el procés d’afiliació aquí .
THe provat un quantitat de diferents Eines per al cabell Al llarg dels anys, però si hi ha una marca, confio i torno de tant en tant, és T3. Seus editor pla de ferro pla uns set anys després.
A partir de la meva experiència, les eines de T3 sempre han proporcionat resultats consistents i estan construïdes per última vegada, és per això que la marca va anunciar que llançaven una eina d’estil integral en una, em va agradar prou per voler provar-ho malgrat que mai no he estat gran a cop d’assecat els cabells .
En què es diferencia el T3 Aire 360 de l’avís Dyson?
Anem a treure això primer perquè sé que és el que té curiositat a la majoria de la gent. Primer hi ha la diferència de preus òbvia i significativa entre les dues eines: el T3 AIRE 360 costa 300 dòlars, mentre que el Dyson Airwrap és de 600 dòlars.
Al desembossar el T3 Aire 360, em va sorprendre gratament veure que tot es va envasar en un elegant estoig amb butxaques interiors intel·ligents que contenen cadascun dels fitxers adjunts. Com que algú que detesta el desordre, he trobat que això era molt més eficient que la volta gegant que entra en què es produeix Dyson Airwrap (i eines similars).

Com funciona el T3 Aire 360?
Igual que els seus predecessors, el T3 Aire 360 utilitza un flux d’aire escalfat per embolicar seccions de pèl al voltant del seu barril, donant lloc a rínxols suaus que imiten un cop d’ull.
L’eina té tres velocitats i tres paràmetres de calor amb el temps més alt fins a 237 graus Fahrenheit que T3 va determinar com a temperatura més calenta que podeu utilitzar per establir un estil sense causar danys al cabell en el procés. Dit això, cal advertir que els barrils poden aconseguir molt Calent, assegureu -vos de manejar -los des dels seus consells frescos a la part superior en canviar els fitxers adjunts.
Hi ha un inconvenient important del T3 Aire 360: heu de canviar els barrils per arrossegar -se a banda i banda dels cabells. Dyson definitivament obté la mà superior aquí per esbrinar com canviar la direcció dels rínxols amb només un fitxer adjunt.
Encara després de posar les dues eines (i gairebé totes les eines de pèl aeri o autocurrent) per provar el T3 Aire 360 surt a la part superior, sobretot tenint en compte la quantitat de bang que obtindreu per al vostre preu.

Recomanaria el T3 Aire 360?
Sí, recomano l'Aire 360 a qualsevol persona que bufi regularment asseca els cabells i/o qualsevol persona que mai no tingués un mànec en utilitzar un ferro de curling; Una eina com aquesta us pot ser més fàcil maniobrar.
Quant a mi? M’he adonat que probablement no sóc la demostració objectiu d’aquest tipus d’eina d’estil integral. Normalment, airo els meus cabells naturals ondulats i, quan faig estil, prefereixo utilitzar un ferro de curling per afegir alguna definició sense augmentar el volum. Així que tot i que l'Aire 360 és una eina molt elaborada que puc apreciar que no crec que l'utilitzaré tant com el meu ID de T3 de confiança T3.
La bona notícia és si decidiu provar el nou AIRE 360 o optar per una de les altres eines d’estil de la marca en lloc que podreu estar segurs que durarà molts anys.
300 dòlars a Sephora 300 dòlars a Amazon